Elände.

Jag dras med en förkylning utöver det vanliga. Sammanlagt har jag nu varit sjuk (snorig näsa, hosta, nästäppa, allmänt trött) i säkert två månader. Det går aldrig över och jag förstår inte. Varje dag äter jag c-vitamin, jag vilar, dricker mycket och allt som rekommenderas, men varje morgon vaknar jag upp bara för att förstå att jag fortfarande är fast i eländet. 

I början var det lite mysigt, ni vet. 
Ligga under varmt täcke, se på film, dricka saft ur sugrör (sjuk-lyx).
Men nu känns situationen mest, ja eländig.

Nåväl. Får ta vid där jag slutade inatt, ihopp om att inbringa lite ljus i vardagen;
Fortsätta jakten på kakorna som mamma gömt.



Kajsas cafékakor.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0