tandvärk. still.

Usch, nu blir det gnäll gnäll gnäll här ikväll.
Drog som sagt ut två tänder i måndags.
Nu är det torsdag och det gör fortfarande galet ont.

Och vi snackar ont på en nivå som gör att jag inte kan göra något.
Jag kan inte äta, jag kan inte gå ut, jag kan ingenting.
För det gör så ont. Hela tiden. Förlamande. 
Har tappat livsglöden, nästan så känns det.
Kommer se livet på ett annat sätt när jag vaknar upp ur den här painfest-dvalan.  

Det är också lite därför jag inte skrivit så mycket de här dagarna.
Haft fullt upp med att ligga och vara kinkig och skälla på min man och andra i min närhet.

Så på sätt och vis får jag väl tillägna detta inlägg min man. Elf.
Tacka för att han står ut med mig även när jag är en häxa.

För jag har varit allt annat än trevlig denna veckan. Usch. 
Igår skrev jag på facebook:
Vill du komma hit och sova? Lovar att vara trevlig.
Imorse fick jag utbrott för att han inte lagade mat till mig.

- Men Erica, du kan ju inte äta något säger du ju.
- NEJ MEN DU KAN VÄL FRÅGA I ALLA FALL.

Hoppas ni andra sitter med hälsan i behåll.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0