Höstens nöt.

Halloweenmaskerad på fredag. Som alla andra år är jag vid den här tiden mycket stressad och sitter på en hög dos prestationsångest. För vad ska man egentligen klä ut sig till?

Jag försöker sätta mig själv i en såndär kreativitetspsykos i hopp om att komma på något. Problemet är bara att jag helst av allt vill ha på mig min nya tradera-klänning. Och nej, ni behöver inte säga det, jag vet att själva tanken på att dyka upp "vanligt klädd" (även fast klänningen är allt annat än vanlig) på en maskerad är att passera gränsen vad gäller mänskligt beteende.

Just det ja! Mina vänner i Oslo. Kommer ni på maskeraden eller?
Våra chatter manipuleras av Facebook hela tiden så jag förstår aldrig vad ni vill komma fram till. Skriv gärna en rad i kommentarsfältet. Thaaaaaaank YOU.

Skönt med bloggar, ett till välbehövligt sätt att kommunicera.

För övrigt för övrigt? Drog ut två tänder igår. 
Var kyligt cool under hela ingreppet. "Det är lugnt", "dra ni ut båda på samma gång jaaa-då, ingen fara", "oroa er inte, jag har inte ont alls, behöver inga värktabletter, tack ska ni ha. hejhej" och kände mig så otroligt stark och hög smärttröskel-aktig.

Tills.
Tills. Jag kom hem. Oj vad jag fick äta upp vad jag sagt en timme tidigare.
Klimax uppstod när systern kom hem i en nyinköpt ko-dräkt med luva och allt.
Gick från att skratta till att börja gråta av smärta inom loppet av tre sekunder.

Ha en fin höstkväll. Gå ut! Löven är fina.



Försöker nå kreativitetspsykos.

/Erica out


Kommentarer
Postat av: m

math kommer :) vi blir hemma

2011-10-27 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0