Tja



Jag och fläskhanden ville mest kika in för att säga att vi går ut (tar med oss Elf också) och äter middag. THAI!

Men det är inte allt. Detta inlägg vill jag tillägna en väldigt käck tant som spred ljus i min vardag tidigare idag. Varför spred hon ljus i min vardag? Jo, för hon har lila hår, iron maiden-tröja och använder "rock n' roll" som hälsningsfras. När hon går på bussen säger hon "hejhej, rock n' roll" och när hon går av säger hon "hejdå rock n' roll". Däremellan pratar hon friskt och påpekar hur folk ser ut, att de är blinda osv. Med andra ord, går lite utanför ramarna vad gäller normaliteten (om man ska vara tråkig). Och sånt gillar jag!

Tänker därför klura ut en egen spektakulär hälsningsfras som får folk att liksom stanna upp en stund och fundera över vad man nyss sagt. Får suga på den karamellen ett tag och återkomma med besked i veckan!

/Erica out

Kommentarer
Postat av: snigelpicka

Haha fläskhanden... håller iofsinte med med men roligt uttryck

2011-11-13 @ 15:26:07
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0