OJ!

Haha jag hade ingen aning om att det fortfarande fanns folk som tittade in här.
Förväntade mig att statistiken skulle ligga på noll, end of story.
Men vad möts jag av?
Ni är verkligen så söta!

Jag behöver väl inte nämna att uppdateringen varit dålig det sista.
26 februari tror jag var senast, dagen innan min 19årsdag.
Men vad ska jag säga, har inte haft utrymme för bloggen.

Om mindre än en månad tar jag studenten.
Då kommer alla former av plugg läggas på hyllan för minst två år framöver.
Vilket också kanske leder till att jag kommer orka blogga igen.
Jag tycker ju att det är kul, ni läsare är som mina bebisar!
Om intresset fortfarande finns hos er så kanske jag kör igång på nytt.
Tills dess får ni ha det fett!

Kram.
Er tillgivna Ericamartina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

YEY!

2011-05-17 @ 21:18:35
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN

2011-05-24 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0