JAJA

Men vad i världens namn ska jag skriva då?
Ni vet ju att jag inte pallar med hela den här
"Hej idag åt jag pasta sen rastade jag min hamster"-grejen så vad föreslår ni?

Jag skriver när jag har tid. Okej.
Men om vi säger såhär, jag tvingas sitta inne på fredags och lördagskvällar för
att plugga, då har jag inte heller så mycket tid till att blogga, som ni kanske förstår.

Ni får väl underhålla er på annat håll så länge.
Hur svårt kan det vara? Jag kan inte tillfredställa era behov just nu.
Hitta ett subsitut tills jag får kraft då.

Sluta bete er som bortskämda oresonliga gaphalsar och roa er själva.
Tips:

Provocera småsyskon och få dem att jaga er

Provocera svanar och få dem att jaga er

Provocera älgar och få dem att jaga er


Så! Sätt igång nu så hörs vi om ett tag!
/Erica out


Kommentarer
Postat av: Mannen som vet

jag lämnar bloggen förgott

2011-02-16 @ 01:13:07
Postat av: M-J Skåne

Jag med. Fu.

2011-02-22 @ 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0