Hallo igen.

Hej gullegrisar.

Jag gick hem från stan igår kväll och fick två stenar kastade på mig av några
ungdomar jag inte hann se. Jag kunde urskilja att de skrek något men hörde
inte exakt vad, det lät som "utvandra", eller "urballning" men sen förstod jag:

"UPPDATERAAAA BLOGGEEEEEEEEEN!!!!"

Med blödande huvud fortsatte jag hemåt och...
Nej.
Nu ljuger jag.
Men så känns det i min själ. Som att ni kastar stenar på mig.

Hur som helst, jag fyller 19 år om ca 1 timme och har som vanligt
drabbats av den gamla hederliga åldersnojan som brukar sätta igång sisådär
nån vecka innan mina födelsedagar. I år kom den dock senare än vanligt.

NÅVÄL.
Finns väl värre saker att gnälla om.
Roligare saker att gnälla över, framförallt. 

Men nu är det slutuppdaterat för idag är jag rädd. Måste ta vara på sista timmen.
Hoppas iaf att de här tre tjejerna blev lite lyckligare för stunden nu.
De är den sortens läsare som inte kastar mentala stenar i huvudet på mig.
Tack för det!  

Okej. Jag hittade inte bilden så här är en med tre andra tjejer.



HEJ PÅ ET STUND!

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0