Dålig självkänsla på klubben.

Det hände en sak igår som fick mig att vilja börja banta. 

Inne på klubben:

Jag står och pratar med några vänner jag precis träffat när någon slår till mig i baken. Det är ingen liten flörtsam dask (även fast det också är obehagligt), utan en rejäl smäll. Jag vänder mig instinktivt om, förväntar mig att få syn på någon jag känner som skämtar. Så gör liksom alltid jag när jag ser någon jag känner. Men jag ser ingen misstänkt överhuvudtaget. Så jag tänker "skitsamma", vänder mig tillbaka och pratar vidare. Tre sekunder senare får sig min rumpa ett slag igen, lika jädra hårt. Och i ögonvrån upptäcker jag en kille i baren som snabbt och vänder sig om. Han snaggad och har en ful skjorta på sig så det säger sig självt att han är skyldig tänker jag och flyttar mig några meter bort. Konsversationen fortsätter och trots avståndet får jag mottaga en smäll igen.  

Det som i det här läget får mig att vilja banta är att jag känner mig uppriktigt hånad. Att min rumpa nu blivit så stor att den drar till sig uppmärksamhet som gör att folk bara vill smälla till fanskapet, liksom. En tjockisrumpa som får vad den förtjänar. Jag blev inte ens lite smickrad över att någon (ett kräk visserligen, vill inte uppmuntra andra till att daska främlingar i baken) ville ge mig en spank, utan bara helt bedrövad. Förnedrad gick jag därifrån och försökte så gott jag kunde undvika klubbens tretton helkroppsspeglar resten av kvällen.

Förutom vad-tjock-jag-måste-blivit tankarna reflekterade jag även kring om det inte varit på sin plats att hälla min drink över rump-daskar-killen. Jag har alltid velat göra det och igår hade jag faktiskt ett läge. Jag tycker som sagt inte att det är okej att röra en främmande människas rumpa, oavsett storlek på skinkorna. För det är obehagligt och oförskämt och är det på köpet en äcklig människa som gör det blir situationen så mycket värre.

(Parallell: Samma gäller de dance-rapes som försiggår på dansgolven. Är det kanske svårt att hålla sin penis för sig själv när man dansar?)

Skulle detta hända igen, ta i trä, så tror faktiskt att jag jag offrar min drink för 91 kr. Det känns i efterhand värt att blöta ner en människa som just slagit en och fått en att vilja banta bort sin rumpa pga det.



Bild från igår, jag är den bleka tomten som gömmer sig bakom alla.
Tack för tipset, Mäty.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Mäty

Hahaha got to love it!!! Ps, har du ny header? Gillar fisken:)

2011-12-29 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0