What to do..

Idag gjorde jag upptäckten att den här vackra bilden...



...från Rhodosresan lagts ut på facebook... (tack igen M-J..)
Men som den självsäkra fantastiska kvinna jag är tänkte jag
vara stark och inte bli en såkallad "face-pussy" som taggar av.

(Avtaggningar på facebook tyder på avsaknad självdistans och
låg självkänsla samt självförtroende. Källa: Wikipedia)

Därför borde min imponerande handling hyllas!
Speciellt med tanke på vilka krafter Facebook besitter hos oss människor. 
Min avsaknade avtaggning borde ha lyfts till skyarna, men vad händer?

Jo, idag hörde M-J Skåne att två män som jag inte känner suttit och pratat
illa om bilden på bussen. Så nu är jag kluven. Ska taggen vara kvar eller inte. 

Ska jag ta på mig rollen som:
Stark självsäker kvinna som inte bryr sig om att hon ibland ser ut som en röd
svettig äcklig tjock döende svampinfektion på bild och låta taggen vara kvar? 

Eller ska jag ta på mig rollen som:
Svag osäker kvinna utan någon som helst självironi som tänker:
"Shit ser jag ut så på riktigt? OMG AVTAGG AVTAGG AVTAGG" 
och tagga av mig (men då ist framstå som en nervös människa utan humor?)

/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

men vadå? du ser väl du sådär mest hela tiden? heheh

2010-09-02 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0