Nattlig resumé

Tjena igen! (Visst har jag vart igång idag?!)
Tänkte gå och lägga mig snart när jag druckit upp min kopp chai-te.
(Obs, jag tillhör den grupp av människor som dricker chai-te för
att det är så underbar gott, inte för att jag vill vara hipp och cool)


Det är bara synd att jag sover så dåligt när jag är sjuk.
Natten till idag var den störigaste på länge.

02.13: Väcker mig själv genom att hosta våldsamt.


02.15:
Somnar om.


02.20:
Väcker mig själv genom att hosta våldsamt.


02.23:
Drömmer att jag går upp och tar hostmedicin.


02.25:
Vaknar igen. Hela kudden är blöt, inklusive mitt ansikte. Rage-attack.
Byter kudd-sida. Somnar om.

03.54: Vaknar av nästäppa (i min dröm: Snape försöker kväva mig)
(Snape i Harry Potter alltså......eehh........... iaf)

04.01: Drömmer att jag går upp och tar nässpray.

04.30: Vaknar upp ännu en gång (Snape är i farten igen)

04.35: Drömmer att jag går upp och tar nässpray.

05.06: Vaknar upp, asförbannad (VARFÖR FUNKAR INTE DET JÄDRA NÄSSPRAYET?)

05.10: Förstår att jag inte alls gjort något för att få mina luftvägar att vidga
sig och åbäkar mig ur sängen, går upp på övervåningen och tar nässprayet.
Går tillbaka ner i källaren och lägger mig igen.

05.15: Ligger frustrerad och väntar på att sprayet ska hjälpa.

05.20: Grips av panik. (SERIÖST VARFÖR FUNKAR DET INTE? Har jag blivit immun?)

05.22: Andas lättad ut. Min näsa fungerar som den ska igen.

05.23: Försöker somna om.

05.40: Vaknar upp, igen (Snape kan du ge dig eller? Orkar inte med dig)

05.55: Blir pigg och försöker därför sysselsätta mig med jobbiga,
hjärnkapacitetskrävande aktiviteter i hopp om att de ska få mig att somna om.

06.00: Lägger mig ner platt på mage med ansiktet i madrassen och testar om
jag kan lyfta från sängen utan att använda armarna. Resultat: Knäcker ryggen.

06.15. Somnar om.


Sen sov jag ändå fram till 08.30.
/Erica out


Kommentarer
Postat av: M-J Skåne

Why so serious header?!?! Är det LCHF som gjort dig förvirrad? :(

Förresten, titta titta: http://fuldans.se/?v=gwxiobilig.

Bah så du vet vad du missar på Stranna ikväll..

He he

2010-09-04 @ 17:43:19
Postat av: äänapääna

1. Nu vet jag var nässprayet finns

2. Du får pröjsa för teet. Det var jättedyrt. Wäääh wäääääh...

2010-09-05 @ 20:54:24
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0