Saaäundawg.

Det pirrade lite i mina fingrar när jag överlämnade mina kuvert till rösträknarna. 
Rätten till att kunna rösta är det bästa med att fylla 18 tycker jag.
Krogen och körkort i all ära.
Men att kunna påverka samhället i samband med politiska val är sjukt mäktigt.

Hoppas att ni alla som kunnat faktiskt har röstat idag.
Att inte orka/bry sig/glömma bort håller inte som argument för att låta bli.
Det är bara äckliga människor som kör den stilen.

Jag valde att lägga min röst på ett parti som antagligen inte kommer att
komma in i riksdagen detta året heller, men det känns jäkligt bra ändå.

Ikväll blir det valvaka med M, L-E Bernie och T-O Smoker.
Har gjort LCHF-godis, som säkert kommer bli sönder-ratat men det får gå.
35 dagar kvar nu.


/Erica out


Kommentarer
Postat av: Mannen som vet

Feminist partiet ?

2010-09-19 @ 21:11:18
Postat av: m

älskar dig trots att godiset fick oss alla att gå upp i vikt <3

2010-09-20 @ 00:33:13
Postat av: Anonym

SD for the win

2010-09-20 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0