"Gott folk vet bättre"

Jag ska inte skriva något här idag eftersom jag är sjuk och svag.
Däremot ska jag kopiera ett inlägg som jag läste för ca 30 sekunder sedan.
En sanningsenlig pinsam video och en enkel, kort text som sitter där den ska.
Viktigt skrivet av en karl som heter Weeman. 

Hans blogghittar ni här




Titta på den här. Det här är rasism. Och tycker man inte det, eller försöker hävda annorlunda så är man rasist, och tillika helt ofantligt jävla dum i huvudet. Det är nämligen vad som krävs, de kriterier som behöver fyllas. För är man normalbegåvad, ja då bör man inte ha några som helst problem med att, till exempel, tänka två gånger. Skitbra.

Kanske var det tur att den här reklamfilmen stoppades. Å andra sidan hade det kanske varit lika bra om svinen fick visa sig från sin rätta sida, här görs ju knappt något försöka att dölja någonting alls.

Problemet med det är att i nuläget har SD ungefär 7% av rösterna. Den 7% stora gruppen människor hade inte ändrat uppfattning. Ingenting hade väl vänt sig deras magar när det såg något så jälvla vidrigt, som främlingsfientlighet i kostym och slips. De har ju tänkt rösta på just det, i kostym och slips. Snarare hade de dunkat varandra i ryggen och tjoat om att "äntligen vågar nån säga ifrån", när de såg dethär på TV ute i sina stugor. De är som sagt inte normalbegåvade.

En 7% stor tår för det bristande folkvettet


God natt!
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Blerta

det va helt seriöst det sjukaste jag sett!? jag blir verkligen förbannad när jag ser sånt! det är ju verkigen så jävla onödigt! ska folk bli utvisade för att dom kommer från ett annat land? för att dom pratar annorluna eller för att dom har en mörkare hudfärg? elelr vill dom kanska att alla ska se ut som dom själva och gå runt med svenssonkläder och svenssonhår? vad skulle sverige vara utan folk från andra länder? ett tråkigt ensklilt ensamt land med NO kultur! och alla stackars idioter som tror på deras skitsnack? jag tycker synd om er

2010-09-05 @ 19:29:05
Postat av: äänapääna

Jag blir faktiskt rädd när jag ser detta.. Man ser ju på filmen vilka typer detta speglar tillbaka på. Folk som hellre vill satsa på 80-åriga Berit t.ex istället för en liten oskyldig unge på 2 månader. Jag mår illa, seriöst.

2010-09-05 @ 21:11:23
URL: http://ericamartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

https://www.flashback.org/t1288375 kollavad det kostar sverige

2010-09-06 @ 15:41:27
Postat av: Anonym

Jo det är ju inte direkt gratis. Och sen vill ju SD inte att alla invandrare ska ut... Invandringen i Sverige behöver skärpas. Du ska inte kunna låtsas att du är 15 år och komma in eftersom du är ett "ensamt stackars barn" fast du egentligen är närmare 30.

2010-09-07 @ 00:31:08
Postat av: Erica

För det första känner inte jag för att lita speciellt mycket på dina källor när du referar till flashback.org.....



Och som jag sagt tusen gånger innan; Alla i Sverige är medvetna om att integartionspolitiken inte har skötts på bästa sätt de senaste åren (SD är liksom inte ensamma om att ha upptäckt det även om de gärna vill få det att verka så) men de inlägg jag brukar skriva om Sverigedemokraterna poängterar att det trots det INTE ÄR OKEJ att tillämpa ett rasistiskt parti för att arbeta med integartionsfrågor. De har inget i riksdagen att göra och så är det med den saken.



Sen avslutningsvis är det inte jag som skrivit detta inlägg. Bara för att vara på den klara sidan.

2010-09-07 @ 20:44:33
URL: http://ericamartina.blogg.se/
Postat av: Casandra

jag tycker inte man ska hindra invandrare från att komma till sverige, men vi borde famimej ha hårdare krav o ta hit arbetsmotiverade invandrare.. o somalierna borde ha knullgräns.. fan de skaffar ju ungarna för att få barnbidrag, ingen kärlek där inte. aldrig att jag skulle rösta på SD men sverige borde ändå öppna ögonen lite. Eftersom det bara kommer bli fler o fler invandrare som i stort sett har större släkten så kommer Islam vara den största religionen här i sverige, sen kommer väl dom gå ihop och försöka få sverige mer islamskt också blir det ett inbördeskrig - förhoppningsvis inte, men vem fan vet..

2010-09-14 @ 23:47:34
Postat av: Erica

Till att börja med tycker jag det är himla konstigt att du skriver "Aldrig att jag skulle rösta på SD" när du i sjävla verket uppfyller alla krav för att vara just Sverigedemokrat. Du har samma inskränkta syn på samhället, samma outbildade, paranioda syn på människan och sitter på tron att alla individer tycker/känner/gör likadant. Tex:



"somalierna borde ha knullgräns.. fan de skaffar ju ungarna för att få barnbidrag, ingen kärlek där inte"



För vanliga människor räknas ett sånt här uttalnde oftast som rasitiskt/främlingfientligt, men jag antar att du inte håller med om det.

Bara att säga en sån grej, i samma veva som du (skräll) går till attack mot islam och det så kallade "islamisktiska inbördeskrig" vi måste akta oss för, är så naivt och pinsamt.



Att döma av ditt sätt att skriva är du inte särskilt gammal, så det känns meningslöst att aggra för hårt på ditt inlägg. Mitt tips till dig är: Gå i skolan och lär dig om samhället lite innan du sätter dig in i frågor du inte är kapabel att förstå.



Det var allt. Puzz.

2010-09-15 @ 10:54:30
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0