God morgon.

Hej vänner.
Klockan är inte mycket men jag är uppe ur sängen.
Plogat mig igenom Nickolodion tills jag inte orkade med mer.
Jättetråkiga pedagogiska barnprogram var allt som erbjöds nämligen.
(Var är all hysterisk våldsam cartoon-network-humor vi 90-talister växte upp till?)

Anledningen till att jag är uppe så tidigt är att jag gick och la mig tidigt.
Anledningen till att jag gick och la mig tidigt var för att jag inte festade.
Älskar LCHF.

Till frukost idag blev det fetaste filen i världen med linfrön,
kokos och några russin + ostkub och en kopp te.

Det jobbigaste med att äta såhär är inte att jag måste avstå från saker,
det är att jag måste äta så mycket fet mat för att få energi.

Kolhydrater = energi.
Fett = energi.
Inga kolhydrater betyder därför extra mycket fett.

FIFÄN vad gott säger ni.
Mm, men prova det i 8 veckor säger jag.

MEN, nu är det fan nog med gnäll, för första veckan är om några timmar över!
Och efter första veckan blir det ju lättare säger dem.

Ska iväg och handla mer mat om en stund men måste vänta på pappa.
Han har kvalitetstid med sin iphone på altanen.
Han ser viktig och upptagen ut, men att döma av ljuden spelar han spel.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: mirre

hehe håkan. vilken stjärna. ps. har århundradets bakfylla just nu.

2010-09-05 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0