Blålila pussäy.

Fick en impuls nu framåt kvällen och vips var det dags för Bikinivaxning 4.0.
Resultatet var rätt mycket mindre pleasant än sist.
Har därför i varnande syfte ett tips till alla er framtida potentiella bikinivaxare.
(Ni som håller i remsan och då har som uppgift att hjälpa till..)

Det är håren som ska ryckas ut.
Inte nervtrådarna och köttet.
Mina nedre regioner är i nuläget väldigt blålia.



Har tagit en bild på det skadade området men vågar inte lägga upp
den med tanke på att mamsen kan spåra ur och säga upp kontakten.
Eventuellt låta mig sova i garaget.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

KOM IGEN! bloggen står heeeeeeeeeeelt stilla. du kan blogga om något ointressant, det är okej. bara jag har något nytt att läsa på min startsida liksom ;) hehe

2010-09-11 @ 00:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0