Häy igen.

Tycker ni förresten att det börjar bli lite tjatigt det här med dieten? Ha?
Lite gnälligt att ni måste läsa om det om och om och om igen? Haaaw?
Är ni kanske så trötta på LCHF att ni typ hellre skulle festa med
Kungarna-av-Tylösand-Erica än att behöva utstå en.dag.till........?

För det är jag.
Men bröden blev fina iaf.





Vill ni ha receptet så är det som följer:

6 dl vatten
50 g jäst
2 msk olja, inte raps eller majsolja (Kolhydratvarning) rekomenderar solrosolja.
2 tsk salt
2 dl pumpakärnor
6 dl krossade linfrön
7-8 dl mandelmjöl

Har, tro det eller ej, skapat detta recept helt själv.
Älskar min nyfunna Martha Stewart-anda.
(Kommer att passa mig ännu bättre när jag ätit upp mig och blivit tjock igen)

Nu ska jag läsa Nick Hornby (kärlek på hans böcker skojar inte)
plugga lite och sen gå och lägga mig. Sov gott my beloved läsare.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

åh love it, snor receptet nu när jag ska börja äta igen om fem dagar!

2010-10-17 @ 23:32:46
URL: http://saraand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0