Häj.

Hej babies.
Är en liten LCHF-slav ska ni veta.
Idag har jag både tränat OCH lagat två ton mat.
Helt slut.

Liten parallell och även Dagens blogg tips:

Om ni nån gång gör pannkakor med fiberhusk istället för vetemjöl:
Chilla. Alltså på allvar, c-h-i-l-l-a.

Jag chillade inte med fiberhusket, vilket fick (fläsk)pannkakan att se ut såhär: 



 
Ett missfall med samma konsistens som bläckfisk/gummidäck/sackosäck.
Aptiligt till frukost imorrn.

Nu ska jag ta en dusch och sätta mig i massagestolen.
Min nacke är helt sne efter dagens utflykter.

Satt och nickade instämmande sammanlagt en timma på filosofi-lektionen utan
att förstå ett skit. Hade jag haft en tidmaskin hade jag åkt till Aten a lá 400 f.kr 
och tryckt ner Platon och hans fjollvänners självförtroende så att de tillslut hade
tvivlat så mycket på sina förmågor och kunskaper och blivit snickare istället.
Värt.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0