En pirrig morgon.

Och jag vet att uppdateringen varit hemsk det sista.
Ni låter mig verkligen veta det.
Inläggen har nog inte heller varit så mycket att ha dem heller.
Men ni förstår, jag är uppe i det blå, enkelt uttryckt.
Och jag har mycket viktiga saker att tänka på.

Lärarna på Magnus Åbergsgymnaiset är tex världens sämsta planerare och lyckas
alltid lägga betygsavgörande, livsviktiga uppsatser och prov i samma vecka.
Tre år har de hållt på såhär och man borde kanske inte bli förvånad längre.

Anyway, fick nyss ett jobbsamtal och har nu ett spännande och sjukt
välbetalt uppdrag på fredag. Sitter och fnissar för mig själv, hehe.
Kommer bli faaaaaaaaaaaaaab. Hehe.
He.

Nu ska jag gå upp ur sängen.
Bitchslapa, eventuellt tvätta, ansiktet för att vakna till och äta brunch. 
Sen blir det skola. 

/Erica out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0