Att prata inför människor och såntdär.

Tjenare på er. Började dagen med att halka mitt på Drottningtorget framför
hundratals morgonresenärer. Därmed lite lagom nöjd med den nyfallna snön.

Eftermiddagen och kvällen idag måste gå till att förbereda mitt Na muntliga tal.
Vet inte helt säkert vad jag ska prata om än, och improvisation kommer
inte att löna sig i detta fall såklart, så är lika bra att jag sätter fart direkt. 

Funderar på att prata om glossofobi och varför svenskar är mindre rädda för
att dö än att ställa sig och prata inför människor. Väldigt intressant ämne.

Nån som har en scenskräcksberättelse att dela med sig av?
Vore gött att ha ett konkret exempel från nån jag (kankse) känner.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips på va som skulle vara alldeles perfekt och ironiskt att skriva krönikor om`?

2010-11-09 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0