MITT HÅÅÅÅÅÅR.

Tror jag ska ta en paus från plugget en stund nu.
Tänkte gå och exprimentera lite med mitt hår istället.
Köpte en förpackning på Åhlens förut som jag planerar att sätta klorna i.

Har i ärlighetens namn inte en aning om hur resultatet kommer bli men det är nåt som jag gillar med mitt hår.
Jag skiter fullständigt i det. 

Hoppas att ingen frisör läser denna blogg.. för att:

1. Jag kammar mig bara ibland
2. Och när jag gör det är håret alltid blött
3. Jag sover ofta med nyduschat hår
4. Jag klipper mig ca 2 gånger om året
5. Jag använder inga värmeskyddande produkter
6. Jag tonar, färgar och bleker hur som helst
7. Jag gör aldrig inpackningar.

Och balsam använder jag bara då och då som belöning.
Har håret skött sig idag? Ja. Aa men då får det lite balsam osv.

Eftersom mitt hår växer typ en centimeter per dag kan jag kosta på mig det.
Lugna puckar. Det växer ut igen. Det kan färgas om.
Varför oroa sig, varför bry sig om du måste gå till skolan en dag och vara ful.
Går att köpa ny hårfärg.
Jag var konstant ful genom hela min högstadietid ändå liksom.
3 år. 3 olika looks.
Trailertrash gult hår -> Guldblond pralin -> vithårig platinablondin.

Jag ser inte håret, och speciellt färgen, som nåt livsavgörande.
Och blir det skitfult har man ju iallafall något att blogga om.







/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0