HÄY

Nä nu jävlar ska ni få lite blogg.
Det är ni värda för att ni stannar hos mig även fast jag inte skriver.
Skolan går iaf mycket bättre nu, för er som vill veta.
Kommer antagligen gå ur tvåan med rätt hyfsade betyg om man ser
till hur dåligt jag skött mig och hur mycket jag varit borta det här året. 
Grymt skönt.
T-O Smoker fick reda på att hon fått G i Matte B idag.
Och började gråta, av lycka.
Det fick mig att börja peppa. Nu VILL jag verkligen få allt avklarat.
Jag vill också gråta framför min mattelärare och ta en seger-cigg efteråt.
Och skolan är faktiskt skoj ibland.
Svenska C tex, när vi läser asgamla texter från typ 1700talet.



Nåväl.
Sitter i soffan just nu.
"Unga mammor" går på tvn och jag vill spy ner hela Danmark.

(Inflikelse: Jag tycker om barn.
Men jag tycker inte om barn som har barn)


Nej! Ska åka till M nu. Plugga inför 4 timmars prov imorrn.
Hey på er. Hörs snart igen.
/Erica out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0