Min dag.

Är lite grinig idag.
Varit på synundersökning nämligen.
Optikerna jag blev tilldelad kan ha varit den mest
irriterande människa jag någonsin träffat i hela mitt liv.
Överdriver ej.
Den här mannen satt inne med alla personlighetsdrag jag får nervpsyk av.
Orkar egentligen inte sitta och beskriva honom.
Men tänk er en överansträngd, spattig, kaffehög jävel som drar jobbiga skämt. 
Svarar på sina egna frågor och aldrig håller rösten under decibelnivå: 5000. 
(Tror allvarligt talat att jag fått hörselskador av halvtimmen med honom)

Sen så försökte han vara så överdrivet käck och finurlig hela tiden.
Samtidigt som han la ord i munnen på mig och pillade med en tops i mitt öga. 
JAAAAAAAAA (skriver med stora bokstäver för han skrek ju då..)
MEN DU VEEET JAG VET EXAAAAKT VAD DU VILL HA
FÖR BÅGAR SKA DU SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.


Och så drar han fram typ dehär:



Ba mm kanske..
Fick hålla fast mina knän med händerna genom hela undersökningen
för att inte ge utlopp för impulserna att sparka honom av stolen.

Sen var jag sur resten av dagen.
Och nu med.
Hej.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0