London again baby

Londons uteliv er galet foer er som vill veta.
Inte foer att jag kan ta del av det po riktigt.
Er her med min familj och mina intressen tilltalar inte riktigt dem.
Vi var po musikal alldelles nyss, po veg hem blev jag stoppad av en, faktiskt rett soet kille ner jag tenker efter, som frogade om jag ville foelja med in po en glassig klubb.

I can get you in free.

Mitt hjerta skrek YES PLEASE MATE-LORD.
Men jag let tyverr inte hjertat styra mig sjelv ikvell.
So nu sitter jag her po cafeet igen. Ensam.
En full engelsman stor och tjaffsar med kassasnubben 1 meter fron mig..
Tror att han vill surfa gratis..
Fast nu snackar de visst amerikansk politk.
Tror jag.

Som sagt er nattlivet her so himla amazing. Nestan sagolikt.
Det finns fest-atmosferer foer alla typer.
M-J Skone skulle uppkatta staden lika vel som L-E Bernie.

Det er so vackert po nogot sett den her tiden po dygnet.
Det roeda skimret fron dubbeldeckarna blandas med trafikljus, neon och bilar.
Overallt gor fulla brudar i korta klenningar fastklamrade vid lika fulla snubbar.
Pubbarna overfyllda. Alla er so glada och snygga och hoegljudda.
Trivs so oerverjevligt.
Oker hem imorrn, men misstenker att jag kommer tillbaka snart igen.

Hoers hemma.
/Erica out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0