Livet.

Mitt liv för stunden ser ut såhär:

Vakna
Gå till skolan.
Sitta kvar och plugga.
Åka hem.
Äta.
Plugga.
Äta.
Plugga.
Äta.
Plugga.
Gå på toaletten.
Plugga.
Göra te.
Se på Vänner.
Plugga.
Borsta tänderna.
Gå på toaletten. 
Sova.

Sen börjar det om på morgonen igen.
Jag skojar inte. Såhär ser mitt liv ut.
Det är så urbotat tråkigt att dagarna flätas ihop.
Jag har blivit en maskin. En sån där hård, kall och uthållig
som jobbar fortare än de flesta människor osv osv.

Hatar det här.
Solen skiner vareviga dag.
Ni är ute och festar, grillar på klippor vid vattnet.
Fikar på strandgatan eller ligger hemma och sover för att
NI ÄR KLARA MED ALLT FÖR IÅR!!!
Jag får sån ångest över att inte kunna unna mig nåt kul.

Det krossar mig. 
Blir så avundsjuk.
Jag vill också följa med ut och dricka öl ikväll.
Har suttit fyra timmar i sträck idag och bara skrivit.
Tagit 1 matpaus. Sen har jag skrivit och läst, skrivit och läst.
MIN HJÄRNA BALLAR UR SNART. Den skriker vadfanärdethär?

Koncentration för den är som dåligt ecstasy typ.
En asjobbig snedtripp. 

Anyway. Nu loggade jag in här för att klaga.
Hoppas det var skojsigt att läsa.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0