HOOOOOLYYYYYYYYYYY!!!!!

Oj, har kändispanik.
Detta hände nyss.




Satt i tio sekunder och bara stirrade på skärmen.
Va...vaa...? Cissi Wallin.. gillar ett av MINA album?
HOLY MOTHER OF COW.

Äääääääälskar sånt här.
I somras när Knivlisa kommenterade...



... gick jag på moln i typ en vecka.
Knivlisa är den galnaste och roligaste människan jag vet, på internet alltså.
Och att hon skriver sådär, skojar inte. FÅR TÅRAR I ÖGONEN.
Nästan iaf.

Och nu Cissi Wallin!!
Typ den coolaste, estetiska, mest "egna" människan i Sverige..
Nu GILLAR HON ETT AV MINA FOTOALBUM.

Måste bloody fira ikväll alltså.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: MJSKANIA

estetare.

2010-05-17 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0