Planning.

Saker jag måste göra innan jag åker

Hitta pass, sjukförsäkringskort och annat bös.
Välja kläder
Sätta ihop dagliga outfits (min resväska är typ en halvmeter så ba käften)
Vaxa ögonbrynen (plocka är ba zå waste of time)
Måla tånaglarna
Köpa rakhyvlar
Raka benen
Raka la petite chatte
Ta bort stygnen i ryggen
Köpa smågodis till min värdfamilj (en av flera gåvor, oroa er inte)
Lära mig uttala "merci" (mÄÄrRRr-zI inte Möeeewwrcäiiij)
Köpa en vårjacka
Få information av Justine (KAN DU GÅ IN PÅ FACEBOOK ELLER?!?!?)
(POUVEZ-VOUS INSCRIVEZ-VOUS SUR FACEBOOK?!?!?!?!?!)



Saker jag redan har gjort innan jag åker

Fixat marabouchoklad.
Köpt vårskor

Great.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Estelle

vad ska du ge för grejer till familjen?!?! har inte köpt ett skit än! INGENTING! hjälp mig med min idétorka hallå :(

2010-03-09 @ 15:59:43
URL: http://elletse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0