När barn kan vara sexiga utan att folk reagerar, är inte något jävligt fel då?

Usch. Hittade denna video på Cimons blogg.



Mår verkligen dåligt av att se på skiten.
Är det såhär ungar födda på 2000-talet förväntas vara?
Jag ser nämligen levande exempel all the time. 

Ungar på 7-10 år. 
Gapiga som satan och ordförråd grova som... jag vet inte vad.
(Hur LÄR de sig ord inte ens folk i min ålder kan?) 
De har skinnjackor från Gina Tricot och egna mobiltelefoner med abonnemang.
De sminkar sig, har hårborstar i väskan och ser på "The Hills".

När jag var 7 år visste jag inte vad hora betydde.
Min mamma valde kläder till mig (manchesterbyxor och bomullströjor) tills jag var 11. Jag hade ingen mobil, inget smink. Mamma och pappa fick tvångskamma mig om de ville att jag skulle se representabel ut. En väska hade jag; en skolryggsäck och det jag såg på TVn var "Ed, Edd & Eddie" på Cartoon Network.

Så var nog de flesta av oss för 10 år sen.
Nu är det Sex and the city möter Powerpuffpinglorna.
Tragiskt.

Kort koppel när jag får barn asså.
Citerar M-J Skåne:
"De kommer vara veganfeminister redan innan de flyger ur dig".

Jag kommer bli en såndär yllemorsa som inte låter sina ungar se på TV.
Och isf bara public service. Och så ska de läsa min blogg. Som utbildning.
Vare sig de vill eller inte.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

word man, word. dock ska jag erkänna en sak, du ser hon tjejen i rosa, det är min lillasyster. driver inte. min största idol. vet att vi inte är speciellt lika men tyvärr blev det fel när jag föddes, syrebrist eller nått.



(kommenterar ändast för att jag inte gjort det på ett tag och är rädd att jagf år smisk om jag inte gör det. btw, många av dina inlägg har vart SÄMST den sista tiden, jag menar verkligen sämst.... okej förlåt det varf överdriver. jag är arg och frustrerad förlåt. jag är hård egentligen)

2010-03-03 @ 22:49:31
Postat av: Anonym

veganfeminister <3<3<3

2010-03-04 @ 17:21:20
Postat av: Ynaffi-Lo

jävla unge. du vill att man ska kommenterar men svarar sen inte. inte okej

2010-03-04 @ 21:59:19
Postat av: malin Hult

Helt sjukt! Håller med dig helt! Värsta jag sett!

2010-03-05 @ 13:50:12
Postat av: Erica

förlåt Ynaffi, men ibland är det svårt att hinna med dina uppsatskommentarer. Jag gillar att du kommenterar men får gärna göra lite sammanfattningsvänliga inlägg. PUZ.

2010-03-05 @ 20:48:00
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0