Sms med alkohol i kroppen.

M-J Skåne var ute och festade igår.
Tror hon saknade mig.


I följande texter är några, som egentligen har egna bloggalias, utrustade
med nya smeknamn för att skydda deras personliga integritet och, rykte.
Parenteserna är också skrivna av mig.

Sms:

M-J Skåne. 04.17

HAHAHAHAHAHAHAHAH. Jag har så JÄVLA mycket att berätta.
DÖR. Snygg"petronella" gick hem med "Jasper Morell".
Sover i rummet bredvid "Annika" ("Jasper morells" syster och vår vän)
ASSÅ JAG DÖR :D :D :D
"Lerkvinnan" stod med skum kille med byxorna neddragna utanför hemköp.
"Alexis Larsson" :D ("Lerkvinnans" gamla ragg) kom precis då :D
"Solen" kom in på Meza (helvete) inte "Juliet Harrysson". Jag och Hans
dansade hårt till HOUSE hela kvällen :D så JÄVLA skön. Bästa kvällen på länge.
Hoppas "Annika" vaknar av pökljud. HAHHAHAHAHAHHAHA DÖR.
Dör. DÖDEN. Dör. :D :D :D
Min goe<3 sluta dryga på msn mensbarn. Hä-hääää.
OCH BLOGGA FÖR I HELVETE!!! Asmånga svordomar. Hehe. Stryk. PUZ<3


M-J Skåne. 05.45

Fick precis skäll av mamma för att jag lagar kyckling 05.45. Fast jag tycker
det är gott. Nu kör jag efterfest i min säng jag och kycklingen. Kycklingar utanför
fönstret också, kvittrar som fan. Kladdkaka ligger och väntar ivrigt på nattduksbordet.
Ingen jävla ballerina, det här är på riktigt. Ingen jävla silikon heller. Sov gott nu.
Eller BAH VAKNA FÖR KLOCKAN ÄR SEX. Hähä. Puz.


M-J Skåne. 05.58

Ps, Försökte få "Ofelia Helmut" att hoppa över ett staket förut också.
Hon ville inte. Hähä, nej nu ska jag försöka sova snart. Döden. Puz.


M-J Skåne 06.03

Så nu har du asmycket att blogga om. Fast kanske inte hänga ut folk.
Lite väl Katrin Zytomierska (pluspoäng för rättstavning på fyllan) fast
mig får du gärna hänga ut. Säg att jag har en penis. SOV SÖTT.


Har en känsla av att hon inte riktigt kommer att
minnas allt detta när jag ringer henne om 4 timmar.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: M-J Skåne

Ojsan.. Hehe

2010-03-28 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0