FRANKRIKEBILDER!!!!

Här några av alla bilder jag tog i Frankrike.
Hoppas ni tycker om dem!



Tre schletna kvinnor på eftermiddagsflyget.



På toaletten i Frankfurt fanns denna roliga automat.
Vad sägs som en vibrator, stringtrosa eller varför inte en enkel kondom?



Värdfamilj.



Mitt och Justines rum.



Frukostlåda 1.



Frukostlåda 2.



På väg till skolbussen.



Skolan, steril och fascistmärkt.



Skollunch.



På skoltoalettens fanns detta: En kondomautomat.
I Frankrike är det viktigt att visa sin kärlek öppet.
Eleverna har nästan förspel i korridorerna och det förekommer sex på toaletterna.




Stell-A fick vara med på många bilder.
Jag: STÄLL DIG VID FÖNSTERLUCKORNA!
Stell-A: Okej...



Breuwd.



Små söta husgränder överallt.



Strasbourg.



Strasbourg igen med det enorma katedralen i bakrunden.



En stressad storstadsfågel.



Svenska utbytesstudenten Billie. Hennes blogg hittar ni här.



Sephora.





Jag, Stell-A och Sandra.



Crowd.



Marianne Stell-A och jag.



Bakelser.



Jummie.



Groda.


Gränsen. Ett ben i Tyskland, ett ben i Frankrike.



Tysk by.



Vingård.



Trädgård.



Gammalt slaktarhus.



Trötta.



Shopping.



Nu orkar jag inte mer för stunden.
Om era tröstar inte är släckta än får ni hålla utkik på facebook!

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Estelle

Alltså, jag är SÅHÄR nöjd med att ha fått ett gangsta-namn. asball!

2010-03-21 @ 16:03:57
URL: http://elletse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0