Sluta göra mig arg?



S-E-R-I-Ö-S-T.

Börjar bli irriterad på Mr T (the negro).
Jag är nog den mest icke naiva människa på denna planet så käften.
 
Jag fattar att det inte är konstigt att man har dålig inställning till israeler om man växt upp i Palestina?! Men grejen var: att killen jag snackade med i torsdags INTE verkade ha en hatisk syn på dem. Och det tyckte jag var beundransvärt.
End of story.

Jag tar tillbaka det jag sagt innan.
Om ni bara är intresserade av att slänga in
rättelse/stavfels/idiotisk kritik-kommentarer kan ni lika gärna låta bli.
FÖR INGEN BLIR NÖJD LIKSOM.
Läs igenom inläggen innan ni kritiserar mig.

Jag är inte en halvtam söt bloggare som snällt ber er sluta.
JAG BEORDRAR ER ATT FUCKING SLUTA MED ONÖDIGA KOMMENTARER!
Eller en bättre idé, sluta vara korkade idioter som missuppfattar allt. 

ÅÅH vad vissa av er där ute stör mig.
Hoppas att ni vet det.
Hoppas att ni kissar i sängen i natt.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

Aoch,. that hurt.

2010-03-05 @ 09:32:34
Postat av: m

har tvingat weeman till att gå och tigga ägg från grannar för att göra kladdkaka till mig.. he he mewhe och du får gärna va med ikväll

2010-03-05 @ 13:17:55
Postat av: Mannen som vet

Texten hade ingen bra sammanhållning, skriv en ny. PRONTO !

2010-03-05 @ 19:39:29
Postat av: Mr T (the negro)

Jag tycker du ska försöka tänka ett steg längre, både i detta fallet med att skriva ett helt inlägg om min kommentar och när folk säger saker på krogen!

2010-03-06 @ 12:28:21
Postat av: Erica

Och jag tycker du ska sluta försöka hävda dig här på min blogg.

2010-03-06 @ 17:17:07
URL: http://ericamartina.blogg.se/
Postat av: Mr T (the negro)

Var ska jag då hävda mig? :(

2010-03-07 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0