kvällen för M-zor

Kvällen kommer spenderas med Sveriges mest hatade och älskade program, underbara melodifestivalen! För vad ryktet säger så kommer sötafinalitesmåpojkssexiga Björn Gustavsson komma och göra en lite comeback.

Utan att ha hört ett enda bidrag i år vet jag redan vem som kommer få min röst. Ni kommer väl ihåg Idol förra året och Anna Bergendahl? Inte? Nä men jag vet ju inte hur man lägger in klipp så zyynd.

I Sverige är det nästan ett obligatorium att efter Idol ställa upp i melodifestivalen. Även fast du är känd i USA, eller östeuropa så spelar det ingen roll. All paths lead to melodifestivalen. True story.

Nu en kvart in i melodifestivalen kan jag konstatera att helvitt på killar är ALDRIG okej. Min mor sa även att Darin är " söt som en docka ".. humf.

Jag har väl kanske påstått lite att jag har blivit tvingad till att gästblogga, vilket stämde, tills jag kom på att det är ju fan roligt. Men man får faktiskt ingen respons här ( är jag bra/dålig/äcklig? whats going on in your minds lixom?)

Nu tjugo minuter in i programmet kan jag även konstatera att jag skjuter mig i foten om äckliga jävla Pernilla Wahlgren vinner.



/ M-zor out.

Kommentarer
Postat av: Mannen som vet

Du är jätte bra M (M-zor) :D

2010-03-13 @ 20:46:52
Postat av: Erikhehe

du är stenskön och lite sooet

2010-03-13 @ 21:15:53
Postat av: .

bra skrivet.

2010-03-13 @ 21:26:10
Postat av: m-zor

åh tack mina sötisar

2010-03-14 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0