Jobbig dag.

De två värsta skräckarna just nu.

Ta bort stygnen.
Har fortfarande ont. Jag vill inte att någon ska röra min rygg.
Än mindre plocka ur saker ur den.
Nån som vet om det gör ont att avlägsna stygn?

Vara sjuk på planet.
Jag avskyr att flyga. Inte pågrund av rädsla eller dödsångest
utan för att jag i regel alltid mår dåligt så fort vi kommer upp i luften.
Tanken på att genomlida en 2 timmar lång flyresa med Ryan Air
(flygbolagvärldens svarta, jobbiga, snåla, trånga (i platsbemärkelse) får)
och redan må som stryk på flygplatsen gör mig illa till mods.

Så himla jobbigt.
...

And dont you dare say the word I-country-problem..
/Erica out..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det gör svinont, man kan inte låta bli att skrika.



-nej. sluta lipa, du har sytt ETT stygn? herregud

2010-03-08 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0