inget vettigt alls

Jag och weeman tog en liten promenad förut, och vi såg ett rådjur!!



Vi såg även ett verk gjort av några kreativa personer.



Tänkte att vi skulle göra om bloggen till en modeblogg.. så de här var dagens outfit;


Tröja; min mormors gamla. T-shirt; vunnen på någon cup. Mjukisbyxor; köpa på en outlet för 50 spänn. Raggsockar; någon affär.

När jag valde outfit idag tänkte jag på vilket känsla jag ville förmedla, om den skulle vara chic eller så. Och kom på att jag ville ha det lite mer åt "balkänsla"-hållet. Känns som jag lyckades :)

Sist men inte minst så tänkte jag visa hur fint det kan vara ute i dessa vinter(snart vår)tider. Det är jag som är stjärnfotografen.. höhö.



Nu ska jag äta tacos (: gött som fan. Hojt!

/ M-zor out

Kommentarer
Postat av: spansk städtant Conséula

städning av rummet där bilden togs, 48 kr.

2010-03-14 @ 23:19:40
Postat av: m-zor

lätt värt 48 kr. när kommer du?

2010-03-14 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0