HEJDÅ NU!

Det här blir antagligen mitt sista inlägg innan jag åker.
Bilarna till flygplatsen lämnar skolan vid 2.
Är inte spänd, nervös eller förväntasfull. Bara trött.
Fortfarande lite sjuk och utmattad efter panik-packningen igår kväll.

Det jag vill prata med er om nu är uppdateringen.
Jag vet nämligen inte hur mycket tid och dator-tillfällen som ges när jag är i Frankrike.
Därför har jag lagt fram ett förslag.
Låta folk gästblogga.

De jag har utsett är:

M-J Skåne
Ynaffi-Lo
S
M

L-E Bernie
T-O Smoker

Jag ger ut lösenord och hjälper er via facebook denna timmen.
Sen hinner jag inte mer. Efter det får ni klara er bäst ni vill. 
Er uppgift är iaf att hålla sidan igång.
Blogga om allt och inget, berätta om er dag, snacka skit och mig
eller lägg upp nakenbilder. Allt uppdatering är okej.
(Vill dock INTE veta av några feministförtryckarinlägg osv)

Lycka till.
Buss och kram till er alla!
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0