Hej frün Franrike igen!

Har mycket mycket att skriva men lite lite inspiration tyvärr.
Tror jag har näringsbrist. Inte för att jag lever Anna Skipper-liv
hemma men jag försöker iaf följa kostcirkeln sü gott det gür.

I Frankrike existerar ingen kostcirkel.

Det är socker. och socker och socker PÜ fucking sockret.
Fett och socker. Och det är gott som himmelen de första dagarna.
Men sen händer nügot med vüra svenska "hälsosamma" kroppar.

Kom hem inatt efter timmar av dansande och ville bara ha mat.
Riktigt mat. Fibrer, kött, kolhydrater. POTATIS.
Men det blev en nutellamacka.
Nutellamackan är svaret pü alla frügor här.



Kvällen igür var riktigt jäkla rolig.
Härligt att fü festa av sig lite.
Hittade nügra bilder pü internet.




Nu ska jag gü och umgüs med franska mamman.
Hon är typ Carolina Gynning möter Jim Carrey.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah, så var det när jag var i Frankrike förra året också. Var sjukt sugen på köttbullar, potatis och brunsås de sista dagarna, haha!

2010-03-14 @ 14:48:03
URL: http://sannaborjessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0