FAAAAAAAAN.

Massive-ass-puss-woman är på ingång.
(Och nu menar jag inte M-J Skåne.. utan mitt alter-smärt-ego)

JAG ÄR LIVRÄDD FÖR ATT TA BORT STYGNEN.
Fruktar för att gå till vårdcentralen.

Vet att det antagligen inte gör så ont och stygnen är
så små och läkaren är duktig blablablablablabalbalabalabal.
Men jag lovar att jag kommer spy.
Tanken på att de ska dra loss tråd från...
JAG SPYR!!!!!!

Tycker det är så himla ÄCKLIGT.
När jag sa det till L-E Bernie nyss (i hopp om att få stöd)
sa hon "ja, lite. but so is your face"

Man ba jaha nu känns det bättre, tack.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ynaffi-Lo

you're a pussy. (funderade på att säga "you're a fanny", men ville inte nedvärdera mig själv ännu mer.



2010-03-09 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0