Det här med barn.

M-J Skåne är här. 
Vi har tittat på Outsiders "14 år och mamma" och funderar på att 
operera bort våra livmödrar (en livmoder, flera livmödrar, eller...?)

Nu när vi är vuxna är barn inte lika långt bort som förut.
Det gör mig rädd.
Tjejerna i Outsiders var förvånadsvärt mogna för sin ålder
och verkade ta mammarollen på allvar. Mycket beundransvärt.
 
Jag själv får typ andnöd när jag föreställer mig själv med en unge
och tackar gudarna att jag inte blev gravid nån gång under mina tonår. 

För det är ju inte bara en söt liten gosig bebis man får, utan
också ett klängigt ankare som behöver DIG i minst 18 år.
Som du ska ha ansvar för.
*Måste sluta skriva och torka handsvetten mot soffan*


Hade jag fått ett barn när jag var 14 hade det antagligen dött.
Om M fått ett barn när hon var 14 hade hon antagligen dödat det.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: L-E Bernie

dina tonår är inte över snygging!

2010-03-02 @ 10:45:09
Postat av: fuling

hahaha jag har sagt till min kompis alicia att hon ska få min förstfödde. det är betalningen för att hon upplyste mig om hela rumpelstinskin sagan. hihihi

så himla bra, för barn är äckliga.

2010-03-02 @ 11:56:55
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: m

hhehehehhehhee de stemer

2010-03-02 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0