Blaskigt söndagsinlägg.

Jag börjar bli sjuk tror jag.
Har känt mig hängig, matt, frusen, rasslig ett par dagar nu.
Och igår spydde jag som sagt på väg hem från M.
Bröstkorgen låter konstigt, halsen är ett skämt.
Orkar inte med spektaklet.

Allt detta hade varit helt okej i vanliga fall.
Lite time-off från skolan, möla absurda mängder glass med gott samvete.
osv osv osv.  

MEN.
Jag ska till Frankrike på onsdag.
Och då vill jag helst inte må dåligt.
Fyfan rent ut sagt.

Måste egentligen packa, planera, arrangera.
Men orkar ba inte aggera.
Nåt mera.

(Eminem or whaaaaaaaat?)

Okej, ska försöka mig på ett spontandikt.
Svensken i mig vill naturligtvis rimma typ
Snus, bus lus, hus...
Men det är bara så yesterday.
Aeh. Lägger ner förresten.
Ska äta glass och tycka synd om mig själv nu.
För övrigt bästa tillfriskningsmetoden ever.
So long.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0