bilder i massor, så många att man drunknar. typ.

På grund av Ericas hårda jargong ( som Håkan brukar säga ) mot mig känner jag att jag kommer bli dödad om jag inte gästbloggar.. (ja okej det är väl kanske litelitelite roligt) så tänkte jag lägga ut lite pics som finns på min dator! NJUT NU FÖR TUSAN, annars känner jag mig rädd, naken, exposed..


"Fina" damer från i somras..


Tha bloggah i somras!


Tha bloggah igen. Randigt verkar vara en favorit..


också någon gång i somras!


partyparty


Min mor har undrat varför denna dama " alltid har flaskan i käften" på kort.


Vi drog limmon en kväll..
Dock vad den tjocke killen där bak gör vet jag inte..


partyparty!


I väntan på alkohol har jag för mig!


Tågresa till götet!


Såhär kul har vi på våra fester :)

Nu ska jag iväg och titta på lite handboll och ikväll ska vi supa spanjorer under bordet! TJOHO!

/ M-zor out ( nu har jag döpt om mig själv, så det så. hihihi )

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud vad fina bilder

2010-03-12 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0