Belgien 09

God morgon allihopa!

För tillfället sitter jag vid min familjs dator, där alla äldre bilder finns. Tänkte visa hur det var när jag var på utbyte i Belgien först! ( det är sånt man får för sig när man är sjuk )

Enjoy så länge!


Här sov jag. Svinkallt. Var förskyld i en vecka efter.  
Madrassen var hårdare än sten också.


Om ni kollar till vänster på bilden så ser ni ett 95 graders stup. nice huh?


En söt Ellen!


Brugges (?)


Damer som sitter och vilar lite efter en två timmars promenad.


Jag var också med, tro det eller ej.


Hooho! Se vad fint det var! ( M-J Skåne, lite avis nu? )


Random tjej och min belgare!


Jag och Ellen efter en låååång dag.


Jahapp.. det här var dagen då de tvingade ut oss i skogen för att leta efter kontroller.
Man skulle bli belönad om man hittade alla.
Tre timmar senare kom vi tillbaka. Och fick en stenhård bulle.


Lillebrorsan i familjen ville att jag skulle måla honom till pirat. HUGE MISTAKE.


Utmattade efter tio dagars intenstivt umgänge.

Kommer fler bilder inom kort, dock på meine freunde in schweden!

/M-zor out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0