Mor-dotter-relation och att känna varandra väl

HUR JAG ÄR, OCH MIN MORS BILD AV HUR JAG ÄR



SENARIO: Jag blir nekad att komma på en fest som alla vänner är bjudna på.


Hur jag är:

Struntar i det, kanske muttrar lite, hittar på något annat kul och bjuder aldrig
mer in festarrangörerna när det gäller nån av mina eller mina vänners fester.

Min mors bild av hur jag är:

Jag åker till festen på ett flak med massa arga masskerade män.
Knarkar för att att ge upproret rätta touchen. Går fram till festarrangörerna,
börjar skrika massa fula ord, drar upp knogjärn och kniv, slåss/dödar folk, 
för att sen krascha hela festen innan jag hoppar upp på flaket och åker hem igen.


/Erica out

Kommentarer
Postat av: Ordpolisen

Scenario*

2010-06-19 @ 21:13:39
Postat av: Mannen som vet

Din mors bild av det hela är rätt bild

2010-06-21 @ 02:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0