MASHALLA VAD GÖR VI BRO

Mashalla, dagarna känns som år nuförtiden.
Jag har så mycket överflödig tid som jag inte vet hur jag ska använda.

Jag går runt i cirklar, armarna längs kroppen med sprattlande fingrar.
Kan inte stänga ögonen eller munnen.
Vadskavigöranuvaadskavigööörraaanu. VAAAAAADskavigöranu...
VADGÖRVINU?

(Kan för övrigt vara sämsta soundtracket i Sveriges historia.
Man kan inte ens skylla på dålig dubbning eftersom Astridgumman
och hennes musikskrivare var svenskar. Asjobbigt)


Kvällsalternativ 1:
Åka till kiosken, köpa en påse godis, spela The Sims hela natten med mig själv som sällskap.

Kvällsalternativ 2:
Åka till klubb i Trollhättan, köpa några öl, dansa till Usher med massa Vita Converse och MQ-Skjortor.

Kvällsalternativ 3: 
Stanna inomhus, skriva mörka, pessimistiska blogginlägg och ruttna nere i mitt bunker-rum.
(Hittade en två centimeter lång tusenfoting där igår. Unpleasant)

Uppdaterar sen om valet.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0