Free at last eller nåt.

Det är över.
Jag är klar.
Jag är fri.

JAG ÄR FRIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Två veckor med nästan overkligt mycket skolarbete är över.
Jag är klar. 
Och allt är ljuvligt.  

Tom migränen, som självklart var tvungen att dyka upp i samband
med avslappningen när all stress äntligen rann av mig, var ljuvlig. 

Jag njöt av migränen. Och det brukar man inte riktigt göra.
Jag har fått såna enorma perspektiv att jag skulle kunna lösa världskriser.
Just nu känns det som att inget någonsin kommer bli lika jobbigt och
förtärande som den stress och ångest jag gått igenom de senaste veckorna. 

Nu är allt klart. Känns helt konstigt. 
Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv..
Kom hem från skolan idag och bara satte mig i soffan och tog det lugnt. 
Jag... satte... mig.... satte... mig.. i... soffan... och... togdetlugnt (???!!!) 

Soffan? 
Satte mig?!
TOG DET LUGNT?!??!?!??!!?!

Helt främmande. Ärligt talat.  
Har vi otur har jag kanske helt glömt bort konsten att chilla.
Något jag alltid varit extremt duktig på.

Nu ska jag sova bort det sista av migränen,
på fredag börjar mitt sommarlov = tusen timmar tid mannen.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0