Fått ett kul jobb med tillhörande kuliga kläder. och speciellt kuliga mössor.

Har fått jobb som vikarie på en demonstratörfirma.
Fick hem mina jobbkläder idag.

Utvärdering: Har känt mig vackrare. punkt.
Ska vi vara helt ärliga, hade jag egentligen hellre satt på mig en skol-lånad
skridskohjälm än den arabiskt inspirerande huvudbonaden som låg i paketet.
Någon som vet vad formen och modellen har för funktion?
Bortsett från att få huvuden att se ut som en brevlådor.

 

Ps. Det är meningen att man ska ha byxor till också.
(med risk för att starta rykten om ifrågasättbara, ej samhällsaccepterade yrken)

Avslutningsvis: Jag är glad att jag fått ett jobb, ta inte sarkasmen på största allvaret!

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Marre

Äh, var glad att du åtminstone har jobb! ;p / Arbetslös

2010-06-09 @ 22:05:53
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Erica

ja, självklart är jag glad! :)

2010-06-09 @ 22:12:06
URL: http://ericamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0