Kvällen.

Det är skönt att statistiken börjar stiga igen efter pluggpausen.
Har känt mig så dumpad och avfärdad och dålig de senaste veckorna.
.. . ...... . .. ....  ... ... .....  ...... ...
Hehehehe, okej det har jag inte.
Men cybersjälvförtroendet har nu iaf börjat spira så smått igen.
Inte för att det viktigaste för mig är att ha många läsare. Men vem som helst
förstår nog att allt blir mer motiverande ju fler som ser efter vad man grejar med. 
Så länge det nu inte är så att ni som läser skrattar åt mig bakom ryggen...
Hoppas att det inte är så iaf..

Ikväll har jag sett på Sex and the City. Ettan. Har inte råd att gå på bio och
Fast skit i det föresten! Nu blev jag faktiskt osäker här.
Ni skrattar väl inte åt mig? På riktigt liksom.

Finns det nån av er läsare som tycker att jag är asfjantig?
Statistiskt sett måste det finnas det.
Snälla, på allvar kan du inte skriva en taskig rad? Vore rätt skönt.  
Dels för min skrivinspirations skull, men också för att jag behöver lite hårda ord.
Mitt liv har blivit så enkelt och blommigt sista tiden känns det som.

Kör hårt.

 

Fjantig bild som förtjänar en verbal omgång.
/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0