Uppdate from Daolslaound

Sitter uppe i Dalsland och barrskogs-psykosen är på ingång.
Skoja. Det är skittrevligt här.

Vi har grillat på massive ass altanen och ätit jordgubbar.
Saker som diskuterats hittils:

Man i Mellerud som klättrat upp en en stolpe för att stjäla koppartråd
men istället fick en stöt och blev hängande uppochner i en lina, skållad.

(Inflikelse: HEHEHEH!?!?!?!??!)

Säga upp larm och istället sätta upp taggtrådsstängsel utanför fönstret.
För att spara in pengar.


Nu sitter jag vid datorn.
Kikade in på Spiderchick och bestämde mig för att göra ett kul test.



Rosa och peppt, chans att vinna prenumerationer hade jag också.
Testet gick ut på att välja mellan olika bilder.
Typ såhär:



Och sen få reda på Vilken Tidining Man Var.

Resultatet:
(ignorera koalajefeln, visste inte att uppladdningsbilden skulle visas efteråt)



På det hela taget har det verkligen varit en lärorik kväll uppe i skogarna.
Nu vet jag att det finns människor som på riktigt klättrar upp i höga
stolpar för att stjäla koppartråd och att jag egentligen gillar att
ligga och titta på insekter som kryper runt tills jag somnar.

/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0