GOD MORGON!!!!

Ni kan inte fatta vad som händer igår assåwe.
Vädret kom hem till mig, fångade in mig i en säck, drog iväg med mig,
och höll mig kvar i den hela hela långa dagen, så kunde inte blogga.

Hehe.

Vädret var osvenskt igår. S kom upp från Göteborg och vi solade och badade.
(14 grader, SÅ HARDCORE)

Jag bad snällt mitt pigment att bli mörkare.
Men naj, det ville det inte. Synd.

Idag åker jag till Jen i Göteborg i Majorna och blir nog kvar där över helgen.
Vi får därför se hur det blir med den regelbunda uppdateringen..
Jen är en sån hippielusk att jag inte ens vet om internet kommer vara tillgängligt.

  <--- Hippielusk.




Ni får vara ute i solen så att ni inte kan se hur dåligt jag uppdaterar helt enkelt.
Kommer det upp ett inlägg så gör det det liksom.
Peace.



/Erica out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0