Bilder

Var ju som sagt ute igår. Trädgårn i Uddevalla, mitt nya favoritställe.
På något sätt blir jag alltid så sjukt internationell där.
Jag pratar nästan ingen svenska utan lyckas alltid träffa på utlänningar.

Det har varit tyskar, turkar och nu senast igår en kille från Somalia.
Blivit en grej varje gång jag är där, så får försöka upprätthålla den traditionen.

Här är lite bilder som jag lovade.



M-J Skåne (Ur och Penn reklam)



Joy och Hjälmen demonstrerar det såkallade Peddofejset.



Seriösa bilder förekommer always på våra förfester. Såärebah.



Joy, snygg och smal.



Jag och läskig kvinna i baksätet.



Och avslutningsvis, jag och Kissies kompis.
(under oss ligger en tjej i handfatet)

Det här inlägget innehåller egotrippat många bilder på mig..
Så jag borde väl skämmas lite.

Sen ber jag om ursäkt till Mäty Martin.
Jag vet att du väldigt gärna ville vara med på bloggen idag.
Men du fastnade helt enkelt inte på några bilder. Kissbilden är det enda
jag lyckades få tag i och den vill du kanske inte att jag lägger upp igen? Eller?

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Den är från i år, dom rear ut den just nu. Har för mig att jag såg den på överby förra veckan så ta du en kik :)

2010-07-09 @ 15:55:16
URL: http://emmahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0