Paradise hotel

Är helt fast.

Jag ser avsnitt efter avsnitt efter avsnitt efter avsnitt på webben.
Jag hör till den skara människor som inte följer det via TVn, än.
Är bara på avsnitt 15 än så länge, men squeeeze me, jag ÄLSKAR DET. 
Absolut det bästa Tv 6 åstadkommit sen de första säsongerna av Weeds.

Jag har för det mesta varit halvhård motståndare till dokusåpor som
inkluderar fulla, kåta, bitchiga människor samlade på ett ställe.
Tyckt att det varit för tråkigt att se på i längden och jag 
brukade spotta på alla blåsta kändisar som programmen födde fram.  

Men nu är det som att jag fått världens uppenbarelse.
TV-livets aha-uppelvelse.
Hur kan jag ha missat detta?
Så sjukt mycket spott i onödan.



/Erica out

Kommentarer
Postat av: horan

gilla

2010-01-14 @ 19:25:44
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0