Städning och lousy gifts.

JAG HAR STÄDAT IGEN!!!!
Hela källaren + plockat i ordning i tvättstugan.
Letar efter misstänkta perosnlighetsklyvningar.
Känner inte igen mig själv.

Vad ska man skriva vad ska man skriva.
Ni läsare är som inavlade rabiesschäfrar i hälarna på mig.
Får ju panik.

Hade min första retoriklektion idag, kändes bra från första stund.
Bra lärare är fan a och o för undervisningen.

Kul att hon bloggar om skolan igen. Vad skojig hon är (DIE BITCH?)

 

Okej., fräscha tag! Vi börjar om.
Med en lista.
Väljer att kalla den:

Taskiga saker jag fått i julklapp topp 3


1. Prenumeration på tidningen Amelia.  
Julafton 2009.
Vet inte om saken säger sig själv..
Om inte, kan jag isåfall berätta att tidningen riktar sig till kvinnor i klimakterieålder.
Artiklarna i fråga handlar mycket om barnuppfostran, åderbråck, impotens,
mirakelbantningskurer och annat som en tjej på 18 år kan relatera till.





2. Platta med Idol-Ola.
Julafton 2008. 
Vad ska man säga? Ola är säkert en hyvens kille,
men skulle nog aldrig utsätta min stackars stereo för hans musik.
(Om man nu bestämmer sig för att lägga ner nästan 200 kr på en
skiva kan det ju löna sig att fråga vad personen i fråga lyssnar på)




3. Kalender innehållande bla Danny, EMD, Bill Kaulitz och Zac Efron.
Behöver vi en kommentar till det? Nej.



Att dra på fejksmilet och säga åååh tack så mycket gör man ju varje jul,
men att tvingas göra det över dessa var faktiskt smärtsamt.



Viktigt att tillägga:
Inga av ovan presenter har köpts av dementa/mentalt ostabila/psykiskt störda släktingar.

Och M-J Skåne, nu kanske du också förstår varför jag inte lägger
ner mer än 50 kronor per skalle när det kommer till deras julklappar.
/Erica out

Kommentarer
Postat av: hans landa

HAHAHAHA vem gav dig dem sjuka presenterna????

Var det håkan????

Eller kanske Margret???

Så himla konstiga saker!!!!

hahahaha skrattaaaar

2010-01-20 @ 20:30:26
URL: http://jeangreenfightmachine.blogg.se/
Postat av: Erica

Olofström stod för de två översta, moffen och mommen för kalendern! hehe

2010-01-20 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0