Anledningen till att jag inte bloggat på 24 timmar.

Var är jag någonstans?

Var det första jag tänkte när jag vaknade i morse.
Tätt följt av

Vad fan hände igår?


Jag var hemma hos min farmor och farfar, så mycket visste jag.

Satte mig upp i sängen i ett försök att lindra illamåendet och huvudsprängningarna.
Totalt okompetent lösning.
Väggarna snurrade så jag försökte fastställa läget så gott det gick.
Till vänster om sängen: Blå spyhink
Till höger om sängen: Stor spya.
Underbart.

Lyfte på täcket och granskade min kropp för att se om den var okej.
Hittade följande:

Stor lårkaka på vänster underarm
En blodig hand
Diverse blåmärken
Ett hack i ryggen

?

Upprepar för mig själv:
VAD FAN HÄNDE IGÅR?

Tillbringar resten av dagen i sängen.
Kräks några gånger, dricker lite och försöker återuppleva kvällen i mitt huvud.
Fann det väldigt svårt eftersom minnesluckorna var stora som rymden.

Det jag kom ihåg var att

1. Vi var hemma hos mig och drack vin.
2. Blev pinsamma mot min systers vänner.
3. Åkte buss en lång stund.
4. Var på en fest.
5. Jag satt i ett stort badkar, hade skurit mig på glas och det var blod överallt.
6. Ramlade så att jag fick riktigt ont.
7. Stod barfota ute i snön.
8. Ramlade i mitt egna spy.
9. Satt i bilen med farmor.


Ringde M när jag kom hem sen och fick klargjort för mig exakt vad som hänt.
Dröjer ett tag tills nästa gång.

/Erica out

Kommentarer
Postat av: Estelle

Hahaha, sjukt bra jobbat.

2010-01-11 @ 16:08:05
URL: http://elletse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde introduceras för Martin. Ni är lika i er kontroll av alkohol.

2010-01-11 @ 19:44:56
Postat av: Erica

Haha, sånna kommentarer gör mig galen, för de säger mig ingenting! Vem är Martin och vem är du liksom? blinkblink

2010-01-11 @ 20:14:28
Postat av: Mr T (the negro)

Martin är min eminente kumpan. På nyår lyckades han halka och trilla i spyor. Riva ner en julgran och förstöra ALLA julgranskulor, varpå han självklart ramlade i dem. För att inte tala om den förstörda listen till en inglasad altan. Givetvis avrundade han kvällen med upprepade faceplants mot isbelagd asfalt för att sedan däcka.

2010-01-11 @ 21:54:53
Postat av: Martin (the wiggah)

Herr Te. Du far med osanning märker jag. Jag har inget eller minne av de händelser du skriver om. Slutsats: Detta har aldrig hänt och kommer aldrig nämnas igen.

2010-01-11 @ 22:01:11
Postat av: Mannen som vet

Låter inte alls bra det där Erica :/ men lårkakor har man på låren.

2010-01-11 @ 22:16:20
Postat av: Erica

Oh, sorry man. Armkaka.

2010-01-27 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0